Viewers

cerita lama!! mahu baca?

Sunday, January 15, 2012

Perasan Comel

aku nak buat pengakuan  bahawasanya aku

TERSANGATLAH COMEL+CUN+BAIK HATI+LEMAH LEMBUT!!

okay mesti orang yg tak rapat dgn aku dan xknl aku akan cakap

"gedik gila perempuan ni"
"pergh perasan giler! comel? apa itu neraka? -,-"
"ee BAJET HOT org tak puji dia puji diri sendiri -,- apa itu neraka? -,-"

hehe tapi kepada yg dah knl 

mereka tahu aku nak bergurau kan kalau aku xbergurau pon dah btol aku comel 
:p:p:p:p

hikhikhik

sbb apa aku suka perasan2 mcm pompuan gedik ni -,-

sbb aku suka tgk reaksi kwn2 aku yg "buat muka menyampah" tu comels sgt dorang

hehe

tapi skang ni KEPERASANAN aku dah berjangkit dkt kwn2 aku

time aku plak buat muka menyampah " -,- "

:D

hehe aku tak rasa pon yg dia gedik or what aku rse geli hati ~ comelss

aku suka satu situasi ni

time sbjek apa entah yg membuat aku PERASAN  then ada stu budak kls laki pdg aku buat muka mcm ni 
" -,-" dkt aku
hahax aku tak perasan atiqah razai yg perasan then dye ckp kat bdak laki tu 
"biasalah kau kene paham" lebih kurang mcm tulah
hehe tergelak aku 
sgt comels okayh

aku suka tgk org buat muka " -,- " bila aku PERASAN terOVAHHH

hikhik


sekarang ni masing2 nak jadi aku :P
masing2 nak jadi comel xnak mengalah tu hahahahx
okayyy~ korang sgt comels

antara gadis terCINA aku yg suka perasan ni

Atiqah Razai 
Hidayah Nadeera a.k.a Baby
Adibah a.k.a Dybot

haishh -,- ambel lah kecomelan yg telah bertahun-tahun aku pgg aku nak pencen dah ni :p
:P


Simpul2kan cite ni

hargailah kawan korang sementara masih ada so layan jer kalau dia PERASAN COMELS ni :P 

gambar aku kecik2 alah  ni gmbr plg tak comel pnah aq ada :P

lagi satu ni aku xdalah perasan comel ke apa dah mmg comel ni gmbr terbaru aku


hahahahahx layan~ :P

4 comments:

  1. Actually mcm ni aw..
    Basiran : -,-
    Aku : phm2 je la, macam biasalah kan weyh. * muka x lalu .
    Basiran : aah kan, biasa la *sambil jeling comel :DD haha

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...