Viewers

cerita lama!! mahu baca?

Monday, August 5, 2013

kawan baru.

Assalamualaikum wbt.

sudah lebih 2 bulan aku di Pahang,
bergelarnya aku mahasiswi di UiTM Jengka Pahang mungkin telah memberi satu impak yang besar dalam sanubari ini.
Aku mungkin hanya bukan siapa-siapa.
tapi 
so far im happy with my new life.
Alhamdulillah
walaupun agak culture shock pada awalnya
sehinggakan demam,
sampaikan kawan cakap aku ini mungkin demam rindu.
yups betul
aku menangis taktala sakit.
rindu akan family dan suasana rumah,
rindu dengan sahabat karib
rindu dengan sekolah
rindu KOTA DAMANSARA!!!


haiss~ saat tu memang menangis dengan sadis sekali lah.
roommate aku menunjukkan rasa kesian.
sadis sungguh hidup taktala itu.

demam panas yg aku lalui itu salah satu cara Allah  menyedarkan ku.
supaya jangan leka!


dan dan dan dan nak cerita pasal kawan di Jengka.

terasa happy bila roommates aku memang gempaks2 
semua ting tong cam aku.

Nani merangkap classmate aku jugak,
sofea budak course sport science and recreation 
and Ida da da da budak course accountancy 

telah banyak membantu aku dan menggediks bersama. LOL

yang paling kelakar sekali dorang kalau jumpa crush aku time aku kelas pon dorang hantar text bg tahu yang dorang jumpa crush aku.
hahhahahaha.
sumpah macam kelakar.

thanks sudi penuhkan rasa mengidam aku nak makan tomyam dll time berbuka.
and thank bagi cekelat hadiah birthday

:'D



bertambah happy bila classmates pun awesome.
disebabkan course aku ramai budak KL and Selangor
so perangai kiterang macam lebih kurang sama.
budaya dan persekitaran kami sama mungkin.

kiterang ni suka buat aktiviti sama-sama,
macam iftar ke, pasal kelas2 ke, semua ngam jer.

terus eden teringat BAKTIRIANS
tapi baktirians mmg superb awesomelah. 
;')

apa yang bestnya kelas aku CS1101C , bila kiterang suka sangat bergambar.
bukan gambar dengan gambar biasa2
tapi buat muka pelik2
buat muka hodoh tu memang berjuta lah.


kay bila tengok gambar ni rasa nak pukul kan? kawan sebergambar buruk aku yg paling kerap yg kanan sekali.  orang pggl dia bella tapi aku pggl di ruby.

lily: weyh asal panggil bella ruby
eyra: haha tanya nad, nad yang bagi.

aku kalau kat sana memang suka bagi nama orang.
lagi satu classmate aku, kiterang pggl HK,
aku gak bagi. 
mula-mula nak pggl dia Hello Kitty sebab dia minat, then nak cover pggl HK jelah.
hah! melekat kau sampai sekarang


kalau buat video ni 
hahahaha kalah five days MC and seminggu couple tau.



ni time ifatar together.
lepas makan kenyang then shopping pastu kami layan ABC superblah  time tu.
kiterang ada dekat J-town sampai pukul 10 lebih kot.
hahaha ish3


semoga kawan-kawan baru ini bukan sahaja best sekarang tapi best sampai bila-bila 
;)
love you guys.

so kesimpulannya,
"semoga aku tabah untuk menjalini dunia mencari ilmu ini"
amiin~
permudahkan Ya Allah.

No comments:

Post a Comment

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...