Viewers

cerita lama!! mahu baca?

Wednesday, December 14, 2011

Jodohku sudah tiba?



Pertama kali aku melihatmu aku merasakan sesuatu
sesuatu? entah sesuatu yang aku tak tahu 
bila "ayat" mu menarik minatku untuk membaca
bertambah tertarik aku terhadapmu
engkau tidak mengenaliku dan aku tidak mengenalimu dgn mendalam
wajahmu bersih suci dan sejuk mata memandang
engkau tidak sekacak aaron aziz, 
cuma cahaya diwajahmu menarik minatku
kau bijak,pandai,agamamu sempurna InsyaAllah
arghh
cintamu tehadapNYA menarik lagi minatku  untuk "stalk" kau
kenapa aku berkata demikian kerana
aku hanya seorang "stalker"mu!
cukuplah sekadar itu ~
kerana aku tahu aku tidak berhak untukmu
"AA!!!!"


AWAS!!!! KALAU NADIAH AZHAR MENJIWANG GELI KOTT

erh si budak ni nak 'stalk2" orang bagai pahal menakutkannn~

dannn tajuk entri nak lebatt jerr :P

kesimpulannya

JANGAN NAK STALK2 ORANG YER TAK BAIKK :P

2 comments:

  1. jodoh di tangan Tuhan,nadiah ;) hehe

    ReplyDelete
  2. hihihik auuu :') tp xper kalau xdpt AA ni pon xper kte pasrahh :D

    ReplyDelete

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...