Viewers

cerita lama!! mahu baca?

Monday, December 12, 2011

Benci 4Bakti 2011!!!

okay! tajuk entri mmg betul!!!!
korang dah buat hati aku sakit :'( 
sampai hati korang
korang tak boleh buat aku mcm ni !!
korang dah buat hati aku terguriss dsbbkan rindukan korang!!
aku benci korang sebab aku terlampau sayangkan koraanngg
aku benci korang sbb aku dah jatuh CINtA dgn korang!!

arghh!! hidup aku terseksa tanpa korang disisi!!



kerana diriku bukan aku, tiap kali korang menjauh,
diriku tak keruan, jiwa rasa kekosongan

perghhh!! AWIE DALAM SEMBILU JIWANG SIOTT AKUUU 
hikhik

dipendekkan cerita RINDU CIKGU DAN KORANG ~
^^

"cikgu farra cikgulah guru yang plg muda penah saya dapat dan cikgu form techr paling gempak!!!sayang cikgu till the end"

rindu sebab tak ada dah mulut-mulut TUTTT yg nak selalu aku dgr dkt dlm kls T_T
rindu nak kitai korang
rindu nak dikitai
rindu serindu-rindunyaaaaaa~
hikhik

okay disebabkan aku rindu aku nak KUTUK sorang-sorang ttg korang

starting with !!!
mestilah yg selalu duduk sbelah aku

ATIQAH RAZAI

pggilan barunya SITI :P
okay perempuan ni selalu mmburukkan aku!!
sbbnya dia selalu buat aku ketawa BESAR
senang cerita tak boleh nak cover ayulah kalau dok dgn dia :')
dann aku tak kisahhh,,,
dia seorang yg comel,cantik,baik hati,pandai,gila-gila but kdang2 serius dan kdang2 cepat terasa :P 
terasa tu gurauu..
walaupun nampak dia mcm agak tdk keperempuanan mcm aku ni tapi dia seorang yg jiwang wa ckp lu, maknanya dlm hati ada taman,,, jiwa yg soft kan tyqa ;) lagi2 bab cinta..aduhh 
"sayang cinta memang indah tapi cinta tak semestinya dimiliki" ;')
pergh asl plak aku yg jiwang :P:P
aku boleh nampak keMANJAAN dia skett biasa anak bongsuu :P
aku dgn bdak ni bnyak ceritanya tetang ni ttg tu perubahan org tu perubahan org ni tp xkan nak cte berjela plak nnt kihkihkhih.
dan aku bangga setiap kali aku tak datang sekolah hidup dia kosong lifeless :P
mcm pic bwah ni :P:P ( perasan itu aku :P )

bcuz apa2 jer mesti berdua kannnn~
cik Siti ni kira kawan TERapat akulah :D
dia ni bestfriend till the end aku InsyaAllah ;)
dannnnn   aku sayang kauu!!! 
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya

AZMEERA RIDZWAN

okay seorang yang lawa,pandai,comel,baik hati,kadang2 cepat terasa(okay yg ni xgurau :P)
kenapa aku ckp dia cepat terasa sbb hati dia tersangatlah lembut jangan sesiapa cuba melompat kat hati dia. kelak hatinya akan sakit.
pandai SCIENCE sgt jeles tngok dia -.-
terutama BIOLOGY
ramai peminat wa cakap lu
style gelak tutup mulut..
dan kalau bergambar mesti xnak nmpak muka dia dan kalau gmbar dia yg dia rasa buruk dia suruh dlete -.-
padahal "weh!! lawa kott tuu "
dann dia pengikut setiaku sbb form1-form5(InsyaAllah) sme kls cuma form3 jer xsama
(okay perasan tu aku :P )
bestfriend till the end aku InsyaAllah ;)
dannnnn   aku sayang kauu!!! 
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya


SHAZELIN

dia ni baik, pandai, cantik, comel, kawan plg penyabar lagi2 dgn aku,
kalau ikutkan dialah org plg layak terasa but dia senyap dan buangkan perasaan tu jauh2
dia sama dgn meera pengikut setiaku :P:P
kalau aku "bengang" dgn seseorang aku cite kat dia then dia slalu mcm sokong aku
kadang2 slalu kongsi2 pendapat dgn dia 
BFF dengan aku masa darjah 4 lagi time tu kiterang sangat comel (okay perasan tu aku :P )
dan aku suka tengok perubahan demi perubahan yang dia lakukan 
teringin jadi sekuat kau but I cant ishhh aku cuba
kalau dalam kls nampak mcm senyap jerkan kalau lepak2 dgn dia dia yg gila2..kalau yg baru nak knl lin mesti terkejut hikhik
peminat tegar k-pop
aku rasa aku dan geng2 dia kat kls jer tahu hikhik pandai jaga tingkah laku maknanya tu
dann bestfriend till the end aku InsyaAllah ;)
dannnnn   aku sayang kauu!!! 
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya


ADINI


Azmeera Adini Azmeera Adini Azmeera Adini
hahax dini dgn meera lebih kurang aku dgn tyqa..
asyek berkepitt jer :P
dini ni baik,comel,lawwa,cun,pandai,hott
mcm mak dialah
2011 tahun pertama aku sekelas dgn dia
dia ni gila2 jgak, kadang2 aku suka kitai dye jap2 kadang2? hikhik
okay kerap! hahax
bila aku kitai dye enn dye akan buat riaksi dan suara yg sgt comel hahax susah nak terangkan tp sgt comel ske tengok dan mnyebabkan nafsu nak buli dia membuak-buak
hikhik

bestfriend till the end aku InsyaAllah ;)
dannnnn   aku sayang kauu!!! 

InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya




okay sekarang ni kita pergi dekat geng2 budak pandai+baik+gila2

AMALINA INTAN

dia ni pandai,comel,lawa,nampak serius tp suka gelak, mudah tersentuh, gila2 org ni sebenarnya :D dia sgt untung cuz firduan suka dia :P
hari tu nangis sbb satu kls ejek dia dgn firduan tak baikk kann sorry again :P
tu yg dapat anugerah air mata tu kann.. comel jer tengok
tapi aku suka mcm kenekan dia mcm comel jer..aishh nadiah azhar mmg jahat kann..
suka dgn perangai selamba dia ;)
bestfriend till the end InsyaAllah ;)
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya
dannnnn   aku sayang kauu!!! 

KHALLILAH 

ala-ala lembutnya ayunya baiknya tapi kadang2 pandai jugak kitai aku -.-
seorang yang lawa, pandai, gila2 mcm org ats tu,
"awak-awak" dgn geng awak2 dia
but dgn aku "aku kau" hahax 
dia ni nampak jer lembut tp lasak jugak kengkadang :P
dia suka ckp aku comel naik segan dah :P
 ( okay perasan tu aku :P )
kadang2 best jgak bergossip dgn dia erh2 bkan gossip bwk bincang :D
dann
bestfriend till the end InsyaAllah ;)
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya
dannnnn   aku sayang kauu!!! 



SYAZA SUNAN


seorang yang baik,cantik,comel,pandai,USTAZAH kat kls ;)
aku suka dia bersuara mcm kalau ada presentation kann lagi2 time agama point yg dia ckp jelas dan padat
bukan aku sorang satu kls rasanya..
dia boleh jadi penceramah kotttt!!!
aku tyqa dia mseng2 ada terasa kat seseorang ni but kami redha jelah ;)
baru2 ni dia ada berhijrah waw~ baguslah teruskan jihad anda
Aminnnnn!!

bestfriend till the end InsyaAllah ;)
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya
dannnnn   aku sayang kauu!!! 

bila pulak si Nadiah Azhar nak berhijrah ni :D InsyaAllah

AJLAA 

nama baru dia jeLAA 
jeLAA oii kenapa awak "awak-awak" sgt, kita sukalahh
dia ni baik, ayu, lemah-lembut,lawa,comel sedikit manja(biasa anak last hikhik) pandai? tak payah ckp mmg pandai kott
no2 dkt kls dia selalu pegang!!
suka barbie "ee awak mcm kita lah" 
kita sama2 nak jadi princess kann?  :P
walaupun baru knl dia tak sampai setahun aku dah boleh knl dia dgn mendalam,dia baru masuk tahun ni tp kwn dgn dia mcm dia dah masuk sjak form1 ;)
Perwatakkan yang comel tu aku suka!!!
bestfriend till the end InsyaAllah ;)
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya
dannnnn   kita sayang awakkkkk!!! 

NAJWA SURAYA

okay dia ni pon spesen dengan org atas ni..aishh "awak-awak" sangat
lemah lembut,cantik,comel,suara aigoo~ lembutnya
PANDAI!! dan gila2 jgak orgnya
tapi najwa ni adalah sedikit keganasannnya "mail lambung"
pandai lah jugak ber"gua" "lu" dgn aku 
hikhik but sorry to say tak takuttt :P
aku penahlah jugak dikitai olehnya -.-
biasa pengaruh TV :P:P
dann  

bestfriend till the end InsyaAllah ;)
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya
dannnnn   kita sayang awakkkkk!!! 

FATIN FARHANA

Azlan punya jangan kacau! :P
seorang yg baik,cantik,comel,pandai, gila2 jugak orgnya..dannnnn
pengulas sukan ke apa kau ni ..ckp laju betull baru nak dgr dah habes -.-
hahax tp best jgak kengkadang..
okay fatin ni lebih kurang amal lah xderlah "awak-awak" sgt mcm yg lain tu :P
kalau dgr cite dia plg bestlah aku rasa.. 
dia ada cara gelak tersendiri yg susah digambarkann tp menjadi ingatan ;)
dannn

bestfriend till the end InsyaAllah ;)
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya
dannnnn   aku sayang kauu!!! 


SYADIYAH


lawa,comel,pandai, "awak-awak" jugaklah tp TAIKWANDO wa ckp lu
jeles dgn keKREATIPan dia
diminati ramai,
futsal terellll!!
gila-gila jugak kadang2..dia ni mcm khallilah lah kadang2 aku kene kitai dgn dorang -.-
FYI aku penah tulis psl dia kat blog aku dulu
syadymady
hikhik
dann

bestfriend till the end InsyaAllah ;)
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya
dannnnn   aku sayang kauu!!! 


Okay sekarang ni geng budak2 baik+pandai+pendiam+K-poppers


FATIN ASFARINA


baik,pandai,comel,lawa,gila2,suka cari gaduh dgn aku -.-.peminat tegar k-pop, aku,kau,kita,fatin itu ayat bila dia interaksi dgn aku
form1 sampai form5 sama kls dgn aku -.-
kadang2 ikut jgak ckp aku tp part2 nak buat jahatlah mcm buat surat kononnya SI aku yg bg.Upss
bkan dia jer geng2 dialah Shazelin, Shakila dn syu xslap tak ingat..hahax baguss korang :P
dulu aku kat kls C lebih kurang dia jer otak mesti persaingan dlm pelajaran lbh kurang  BUT now!! dia seribu kali ganda pandai drpd aku ..aishh tulah spe sroh malas nadiah oiii..
tp fatin ni agak gelabah bila something happen.. cilekk lahh japp :D
dia agak geli dan risau bila aku ckp I LOVE you kat dia hahahahx
dann
 bestfriend till the end InsyaAllah ;)
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya
dannnnn   aku sayang kauu!!! 




SYUHADAH


hayya "awak-awak" jugak dia ni lembut jer suara , lamah gemalai jer tengokk
dan dia seorang yg baik,comel,lawa,pandai, peminat tegar k-pop
sopannn jer aku tengok dia aku pulak terjangkitt :P
thnks cuz sponsor papan putehhh!!
hikhik
aku suka dia sbb kadang2 enn kalau aku tak buat lawak or lawak yg tak lawak gelak dia mesti lebih2.auuu
thnks darl :P
dann

bestfriend till the end InsyaAllah ;)
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya
dannnnn   kita sayang awakkkkk!!! 

SHAKILA 

pergh wa cakap lu dalam sediam dan sesopan kila ni tapi hari tu kat PD keluar SNSD dia masa konsert olok2 aku kat atas..hahahx 
aku buat konsert dgn dia dan dilihat oleh geng2 k-pop nilah...hahax kannn kila lagu korea semua keluar..hahax
rindu sgt masa tu :')
okay2 bck to kila dia ni baik hati,sopan santun,lemah lembut,cantik,comel, pandai gilerr
no SATU dia pgg kat kls kau ada?
hihik dan confirm2 peminat tegar k-pop jugak..
kalau aku nak cte2 psl k-pop ke k-drama ke pi kat geng2 ni..bnyak info terkini ;)
dia mcm syu jugak suka gelak  time aku tak tak buat lawak pon nak gelak :D
bestfriend till the end InsyaAllah ;)
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya
dannnnn   kita sayang awakkkkk!!! 

ANISHA

baik,pandai,comel,lawa,lemah gemalai lah jugak aku tengok dia ni sama jer dgn syu
kalau korang nak tahu dorang akan BISING time dorang2 jer, kalau aku masuk geng ni pon dorang bising2 sbb K-pop punya tajuk utama mesti keluar dlm cite kterang kannn
anisha ni TAHU semua lagu cartoon anime jepun tu siap hafal tak paham akuu..
aku suka tengok dia walaupun dia ke arah keKOREAN keJEPUNAAN sngt tp study still MANTAPP mcm geng2 dia yg lain tu ;)
dannn
bestfriend till the end InsyaAllah ;)
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya
dannnnn   kita sayang awakkkkk!!! 




okay sekarang pulak geng2 "GOSSIP GURL"


AIMI


baik,lawa,comel,gila-gila,pandai
aku knl dia masa sekolah rendah lagi tapi tak der lah sehangat berkawan tu :D
tp pertama kali kls sama.
dia ni kuat bercakap lah jugak lagi2 kalau ada geng dia
senanglah kalau diajak gossip confirm join
dann

bestfriend till the end InsyaAllah ;)
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya
dannnnn   aku sayang kauu!!! 


FIFI

amboii mek oii petahnya mu kecekk (okay fail gila cakap kelantan -.-)
kecik molek orgnya,comel,lawa,pandai,puteh,
dia ni selalu dgn Aimi but segeng dgn iylia,shaza mya,dan ahli baru mel tu.
dia ni jugak salah sorang peminat aku sbb dia selalu puji aku :P
(okay perasan itu aku)
bdak ni baru jugak masuk tahun ni tapi rasa mcm dah bertahun-tahun masuk
dia ni ada sifat berani bercakap! seriuss
dan

bestfriend till the end InsyaAllah ;)
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya
dannnnn   aku sayang kauu!!! 


SHAZA MYA


dimana ada iylia disitu ada shaza mya,
hah dah boleh jadi pantun dah aku tengok
dia ni baik,awak-awk jugak, lembut jer aku tngok dia,sedikit manja,pandai,lawa,badan dia lawa,comel
kadang2 bersikap kakak2 dkt Iylia sweet jer aku tengok.. ;)
dan dia jugak suka puji aku dahlahh stoplah jd peminat tegar aku :p:P
(okay perasan itu aku)
dann

bestfriend till the end InsyaAllah ;)
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya
dannnnn   aku sayang kauu!!! 


IYLIA


amboii gelak tak leh nak kuat lagi
(okay mcm perli diri sendiri jer nadiah oii -.- )
hikhik
lawwa,baik,comel,gila2 jugak,pandai dan kuat bercakap awakk oii
tapi dia jenis lembut gak hati dia kuat terasa..
dia dgn shaza mya mcm kakak dgn adik sweet ;)
dann

bestfriend till the end InsyaAllah ;)
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya
dannnnn   aku sayang kauu!!! 



MEL

budak baru,lawa,putih,hott,pandai,comel
yang lain entahhh
tapi apa2 dia akan tanya aku entahlah myb dia tak biasa dgn org lain lagi kott,ataupun yang lain buat muka ganas bila dia pandang korang :P
dia rapat dengan fifi,aimi,iylia,shaza,firdaus tu jer dlm 4b
dann
InsyaAllah aku akan ngam lebih lagi dgn dia
tak salahkan bersahabat :D


LELAKEEHHHH


AREP


kau comel, hensem bila bukak spec but bila pakai..... :P
baik,pandai,rambut HAFIZZ,kelakar!, dan kau jenis bnyak idea yg best
geli tak aku puji kau gelikann tapi aku tak kesahh sbb mmg ikhlas dari hati :D
aku knl mamat ni masa darjah 4 , time tu dia dan aku sgt2 kecik erh dia jer aku mcm budak drjah4 yg biasa :P
aku suka kitai dia ;Ddan suka dikitai olehnya -.-
hikhik..dia pelik skit org budak laki selalu duduk dgn budak laki dia dgn perempuan -,-
hello! sgt "adik-adik" :P
sbenarnya dia nak duduk dpn skali kan areppp :P
dia JIRAN aku tapi tak penah nampak dia keluar rumah
(hahax aku yg tak keluar rumah mcm mne nak nampak dia -.- )
dann

bestfriend till the end InsyaAllah ;)
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya
dannnnn   aku sayang kauu!!! 


REDZA


kau comel? okay btollah tu :P, kau hensem kott!!!, ramai peminat pulak,baik,pandai,
walaupun kita pernah ada problem upsss hikhik,,
tapi kau ttp baik dgn aku kalau aku jadi kau dah lama dah ckp NADIAH AZHAR comel sejuta kali kann :P
dia ni suka layan bila aku ckp walaupun tak masuk diakal,
dan aku suka paksa dia ckp aku comel
(erh2 jap asal aku burukkan diri aku ni -.- )
hikhik
dan dia just angguk dan layan hahax comel~
dia ni pon sama dgn arepp kawan masa darjah4 dulu rambut mcm ABU BAKAR ELAH tempurung kelapa ke rambut confused -.- :P:p terselah telinga yg comel itu :D
tapi sekarang mcm JACOB maksud aku biskut jacobs :P
dann

bestfriend till the end InsyaAllah ;)
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya
dannnnn   aku sayang kauu!!! 

FAZLY

kau comel, hensem, sgt gila2 orgnya, pandaii,baiklah jugak dan kelakar :P hikhik
dan serius aku sgt TAK PASTI bila time kau serius bila time kau gurau2
sbb kau kalau main2 muka serius "mcm nak tipu org muka mcm betul jer"..dan mmebuatkan aku terpercaya sama dgn basiran -.-
laki ni kalau bab2 kitai orang suka -.- aku dan tyqa lah mesti kene..tapi dia pnah kene kitai dgn kiterang jugakk..wahahahahxx..
tapi kan aku dan tyqa suka tengok dia time dia baik ;) kalau dpn dia mmglah kiterang slalu KUTUK but belakang dia kiterang SUKA tengok dia..
okay dahh fazly cepat bagi 20sen upah aku puji kau ni hikhik :P
dann
bestfriend till the end InsyaAllah ;)
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya
dannnnn   aku sayang kauu!!! 

FARIQ

kau comel, kau hensem, kau baik, kau jiwang sama dgn tyyqa :P, kau pandai, kau lelaki :P
kau romantik tu mng anugerah tu :D,
"in position" tu sumpah xsenonoh but nice hahahx
laki ni kuat jugaklah terasa sbb hati dia mudah amat terluka
tapi sekarang ni dah okaylah jugak hahax yerlakan sejak dah dpat SETAFFF :P
dia suka belanja org PEMURAH :D
walaupun aku knl dia mse form1 but rapat mse form4 ni
haishh sbb dia pandai asyek dok kls amanah jer.. :D
gila-gila jugak suka kitai dia dan dikitai olehnya -.-
dia suka join prempuan kat McD dan ketahuilah dia sorang jer lelaki :P
aku,tyqa,dia dan syaza pnah meluahkan perasaan kat McD hari tu auu rindu ;')
dann
bestfriend till the end InsyaAllah ;)
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya
dannnnn   aku sayang kauu!!! 

AHMAD

baik,comel,hensem,pandai,THE REAPER, selalu kena paksa dgn aku supaya ckp aku comel :P, pendiam but dalam diam WHAT THE HELL!! suka layan bila aku ckp mcm redza jugaklah,
dulu dia panggil aku DR. skang ni PROF plakk hikihk mcm bangga je kann..
panggil dia jeMAD 
semua org teka salah yang ahmad suka sapa.. -.- kan jeMAD :P
dia romantik dalam diam..auuu.. 
(ahmad aku dah puji kau 10 hengget bukak skolah nnt)
bila aku ckp yg ahmad suka seseorang semua budak perempuan nak tahu UNTUNGLAHH :D
aku tanya dorang asl nak tahu dorang jawab sbb ahmad sweet.. hikhik
mmg dowwwww!!
dann
bestfriend till the end InsyaAllah ;)
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya
dannnnn   prof sayang kauu!!! 

AZLAN 

baikk,comel,hensem,pandai,berjiwa lembut walaupun luar mcm ganas :D
suka cover macho :P
aku suka kitai dia dan suka dikitai balik :P
dia "comel" bila bergambar
hikhik
dia suka betulakan BAHASA MELAYU aku segan but terimalah ilmu kott
dan dialah satu2nya lelaki yg selalu puji aku tanpa dipaksa..kira one of my fan lah dia ni :P:P
(perasan itu aku okayy)
dan
bestfriend till the end InsyaAllah ;)
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya
dannnnn   aQuu saYaNgg kawWw!!! 


AMIR


baikk gileerrrr, suka belanja orang, hensem!, comel!, lelaki plg pandai kat kls, addmath takleh lagi bijak,
suka kitai dia!
dan amir suka kutuk aku tp xper :D
kadang2 suka ikut cakap aku tu yg best ngee :D
hayya wlaupun "orang tua" tp dia plg terbaikk!! kan suka buat org gelak dgn perwatakkan kau :D
comel whatt
dan dia ni suka dijadikan bahan ejekan kau tak terasa ke amir?
btw 

bestfriend till the end InsyaAllah ;)
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya
dannnnn aku sayang kauu!!!   


BASIRAN

dia baik, hensem,pandai okay xnak puji lebih2 hikhik
okay dia kelakar gila, dulu dia baran tapi sekarang okay dahh, baguss
dia kalau menipu aku percaya -.- dan dia suka kitai org but dia kelakar gilaa.
dia buat lawak muka serius
hahahhahahahx jer aku dgn dia ni :D

bestfriend till the end InsyaAllah ;)
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya
dannnnn aku sayang kauu sebagai kawan yer !!!   
(takut plak nak keluarkan ayat mcm tuh :D)



ZULFIQAL


comel,hensem,baik,tinggi!,kau dalam diam berbisa jugak enn kau :P
pandai terutama MATH,
dia dalam kelas tak rapat langsung dengan perempuan tapi... :P
hikhik
dann

bestfriend till the end InsyaAllah ;)
InsyaAllah persahabatan ini kekal selamanya
dannnnn aku sayang kauu!!!   


SIREE


Indian plg hensem kat sekolah, plg comel, baik, pandai, tapi asallah suka sgt ikut ckp budak laki "tu" sian tau meera, but xper awk dah talk2 kan dgn cikgu, siree jadi berani sikit lah yer, tak der siapa boleh bulee siree aku okayyy!!
dannnnn 
 saya sayang kamu!!   

FIRDAUZ

erm dia hott kot,hensem kott, biasa kawan lama aku hikhik,ex-bff redza dan kwn masa sekolah rendah kott tapi sekarang agak berubah sumpah aku dah xkenal dia, tapi dia baik,pandai, berani, pandai bercakap, harap dia bahagia la yer ;D
dan

bestfriend till the end InsyaAllah ;)
dannnnn aku sayang kauu!!!   

kesimpulan semua ni: bersahabat itu indah kannnn~ aku sayang korangg.. muahx2

2 comments:

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...