Viewers

cerita lama!! mahu baca?

Saturday, December 10, 2011

Ombak Rindu mencapai 8juta++


Alhamdulillah
akhirnya dapat jugak tengok Ong Bak Rindu..erh2 ombak rindu ;)
pada 7 disember 2011
sedih yg teramat... 
lakonan yang mantap drpd encik aaron aziz dan kak maya karin
dan yang lain-lain 

"kau dgn tiqah nangis tak boleh lagi kuat "
"aku tak boleh nangislah dgr nadiah nangis rasa nak tergelak kuat pulak"
"feel sedih dah datang dah sekali dgr kau nangis terus tak jadi nangis"
"kat dalam panggung kau nangis paling kuat tau tak?"
"nangis kuat sngt menjatuhkan maruah kawan sebelah"
"aku cover muka jer part yg kau terkuat tu semua org pandang blakng"
"Siapalah start tepukan tangan masa habis tadikan"

hah!! tulah kenyataan bertubi-tubi yg aku kene -.-

hikhik.. cerita ni aku nak bagi 4 bintangggg setengah+suku hikhik


ala xderlah pulak gambar "setengah+suku tu"
hikhik

yang bestnya part last dkt dalam panggung aku dan atiqah razai dok tepuk tgn kuat2 lpstu semua ikut weeheee
dah mcm ade konsert live dah kat dpn tuh..
maknanya aku terlampau teruja cerita yg mantap kott..

dalam panggung tu semua dok nak bersuara hahax sporting kot..
part yang aku ingatlahkan
masa time izzah ehem ehem dgn harits:
KUAT2 ade budak blakang ckp "Allah"
tergelak semua org, 
maknanya bawah umur sila tutup muka anda yer :D
part tu lagi biasalah cerita melayu mana boleh adegan ehem ehem terlebih mse dah habes ade bdak laki ckp "tu jer baru nak ...." hahax aku dah lpe ayat lpstu..hikhik stu panggung gelak lagi..
banyak rasa SUARA2 yg menyebabkan satu panggung gelak hayya sgt TERBAIKK :D

yang paling aku suka part Aaron Aziz menangis-nangis tu time aku dah meleleh-leleh tu ade budak ckp 
"Air Mata Jantan tu"
aku terus perghh cairrrr..

cerita tambahan: ni masa kakak aku tngok Ombak Rindu kakak aku cerita bdak perempuan plajar UM kat blakng
perempuan ni ckp dkt kawan dia
"weh janganlah nangis, kalau kau nangis aku pon nak nangis" then dua2 menangis 
hahahx mcm comel jerkan..hikhik biasalah perempuan

dan malamnya boleh pulak mimpi jumpa Aaron Aziz dan kak Lisa dorang siap tandatangan buku novel Ombak Rindu yg tak kesampaian aku nak beli hari tu..dan kiterang lepak2 dkt meja makan entah dimana..
best2 but malangnya hanya mimpi yaww..

rasa Film OMBAK RINDU boleh mencapai 8juta+++ terdapat dua sbb yg aku nampak
1 sampai sekarang kalau nak tengok ombak rindu pastikan book dulu kalau tak mmg duduk dpn skali itu kalau bertuah kalau xbertuah sia-sia jer pergi..
2 hayya kau dah berapa kali tengok "dua" "tiga" "banyak kali" "aku rasa nak tengok lagi la jom?"
hah! nampak takkkkk!!

Aku Jumpa Alif Satar BTW hikhik.time tu tgh date dgn girlfriend dia kott...dkt chicken rice shop
aku ckp dkt dia
"suka lagu lelaki seperti aku best"
andd he saidddd "thankss dear" erh dear tu xder just "thanks" :p
nanti gf dia tarik muka kang aku tak tahu..hikhik

kesimpualannya: ermm dlm film tulah
"Cinta itu Indah Bila Halal bagiNYA" ;)

No comments:

Post a Comment

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...