Viewers

cerita lama!! mahu baca?

Friday, June 8, 2012

Cermin mataku

Assalamualaikum warga bumi yang saya hormati,
sudah lama tidak menulis di blog ini,
sungguh kekok rasanya bila menulis semula di blog ini,

sebelum itu, izinkan saya berpantun.

Dua tiga empat dan lima,
Enam tujuh lapan dan sembilan,
entri ini untuk saja-saja,
Bacalah blog ini kalau ingin berkenalan.

okay pantun yang hebat bukannn ?
*muka bangga buat pantun*
hehehe


okay sebelum tu kita tengok model spec mata aku ni 


macam retis? :p
huhuhu

okay2
apa yang special sangat tentang spec besar ni?

huhu

sebenarnya spec ni dah lama, tak guna sebab~
pecah !!!
haha 

semasa 2011 

si Nadiah Azhar ni jenis budak yang taknak pakai spec 24/7 
pakai time belajar sahaja, 
Nadiah Azhar ni pun letaklah dalam pocket sekolah dia tu bila tak guna,
then nak pegi join gang2 "borak-borak"
duduklah sebelah entah sapa lelaki yang bawak malang tu :p
tiba-tiba
* prak* erh2 *pruk* erh2 entah lupa bunyi dia camna
dengan muka yang macam drama indianya aku
terus bangun pelahan-pelahan check spec
dengan besertakan lagu ombak rindu sebagai muzik background
speck aku!!!!!!
pecah3333333
T_T
baru beli weyhhhh!!!!

okay fine!!
:(

haha 
nak bagi tahu mak taknak ? nak bagi tahu mak taknak?
keputusan aku ialah~
rahsiakan sampai sekarang 
haha
:D
aku kena repair guna duit sendiri
okay memang guna duit aku pun 
:/
haha

Alhamdulillah spec aku dah dibaik-pulih
:')
terharu ~
:p


Kesimpulan cerita saya ni


KALAU DAH BERAT JANGAN LETAK CERMIN MATA DALAM POKET!!!
-,-

hukhukhuk

sama macam spec mak aku zaman sekolah dia dulu-dulu,
huhu dulu2 spec begini trend kot~ 
:D

Wasalam.

No comments:

Post a Comment

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...