Viewers

cerita lama!! mahu baca?

Monday, March 26, 2012

Khas Buat Sahabat

'"kami merupakan hamba Allah yang masih mencari kehidupan dan cinta yang sejati, mengharapkan keredhaanMu Ya Allah"


wahai sahabat yang aku cintai , aku meminta satu daripadamu janganlah kau lakukan sedemikian rupa,
tindakan yang bodoh tidak sepatutnya dilakukan olehmu,
yes aku tahu kau sakit, yes aku tahu kau tersiksa, aku tahu dia lelaki yang paling kau sayang, 
tetapi tidakah kau rasa yang dia seorang yang tidak layak buatmu

dah berulang kali aku cakap 
lelaki yang berani menyentuh kau dia tidak hormat kau dan dia tidak mencintai kau 
tengok dah ada jawapan dia tinggalkan kau sayang 

aku tak mahu kau melakukan perkara bodoh tu lagi 
ingat Allah kita tidak keseorangan 
menangislah sepuas hatimu di sejadah
kerana itulah kelegaan yang hakiki

carilah lelaki yang TIDAK BERANI MENYENTUHMU ketika kau dan dia masih ajnabi

kerana dia sememangnya mencintaimu 

kalau kau sukar untuk melupakannya 
kau mengingati Allah 
InsyaAllah lelaki seperti itu tidak akan wujud lagi dimindamu

'cintailah lelaki yang boleh membimbing kita di dunia dan akhirat bukan di dunia saja kerana cinta yang lebih indah cinta bersamanya di akhirat, bersaksikan cinta kita kepada Allah SWT'

so sayang lupakan dia , perlahan2 yer I love you ingat aku taknak kau buat benda tu lagi aku tak suka!!!!
:') 
senyum dan bangun sayang~

No comments:

Post a Comment

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...