Viewers

cerita lama!! mahu baca?

Tuesday, March 13, 2012

Tawar Hati

Assalamualaikum peeps yang dikasihi 
:)

apa perasaan korang bila korang comment2 dkt satu group ni then comment korang semua kena delete oleh admin group tu?

puncanya sebab  saya comment yang tidak serius erti kata lain dgn bergurau

dan hanya comment saya yang kena delete XD comment yg kwn2 lain yg turut bergurau tak di delete hehe comels kan admin tu?

group tu sebenarnya ahli2 dia kwn2  saya semua, kira group tu TIADA ORANG LUAR
LAIN LAH group tu Admin dia org yg xdikenali langsung
mmg layak di delete kann
PENAMPAR pon layak diterima kann~
ni tak
kiterang dikira rapat gila2
tapi time saya comment jer waw~ delete!! okayh thanks :)

weyh kawan (yerlakott) weyh admin untunglaaa~ 
pergh mcm balaci dowh aku -,-
untunglaa~

okay myb aku tak kesah dia nak delete "letak muka aku tu" sbb mmg 
DIA DAH UNMENTION DEKAT AKU DAH 
ayat dia lebih kurang camni
jgn ckp "letak muka aku yang comel" kalau x aku delete
sapelah lagi YANG KUAT PERASAN KALAU BUKAN AKU 
yerlah aku perasan sebab aku tak se PERFECT kau kot ADMIN
(waw~ ADMIN kannn~)

dan seperti kebiasaanlah kan kalau kau ckp camtu aku lagi buat 

sebab kiterang ni kawan yg rapat gila2 punya tahap 

ni TAK dia DELETE semua commentss aku XD Admin wey~ kuasa vito hak dia kann

alasan si Admin tu ckp sbb dia xnak gurau2 dia nak seryes penatlah apalah :)

lps aku comment "ltk muka aku tu" adalah kawan yg lain bls mcm gurau2 lah jugak 
tapi kenapa ADMIN tak delete? yg comment2 sebelom aku tu ada gak gurau2 knp xdelete ADMIN? 
XD
untunglahh
perghhh rasa hina baii~
untunglaa~ Admin kannn


mungkin dia rasa menyampah dengan aku kot :(
sebab aku ni gediks terlebih dan mungkin sebab aku CURI VITAGEN KAU KOT
weyh Admin sumpah aku bodoh time tu 
tapi aku dah cuba ganti balik XD dgn VITAGEN WARNA PURPLE tu XD sweet tak aku? 
(weyh jgn perasan dowhh nadiahhh nnt si admin tu benci)
then kau si Admin boleh tolak mcm tu jer depan aku kau ckp kau tak minum warna purple 
krishhhkruhssskrishkrasss *bunyikacapecah + *bunyihatihancur
sekurangnya ambil lah lps tu belakang aku bagilah org lain
time tu aku biar jer sebab masa tu aku dah habis baik cover muka "terasa" aku tu
senyuman tetap diberikan XD #Jiwang

thanks admin

 

"niat tuanku yang membeli saya ikhlas tapi org yang sepatutnya menerima saya TOLAK alasannya tidak minum perisa aku sob sob sob sedeyhhhhh~"

*krik krik krik krik

aku beli dua air ni satu sebab nak bagi dialah satu lagi nak bagi Nureina cuz bufday dia
nasib nureina menggembirakan hati saya ni sebab dia terima lalu dia minum sepuas-puasnya
thanks :')


huhuhu :)

Admin!
awak dah menyampah dengan saya just cakap 
 SEKURANG-KURANGNYA AKU TAKKAN BERGURAU DENGAN KAU LAGI -,-
SUMPAH !!!
 kau buang jer aku dari group tu kott apa2 hal aku tanya kawan2 aku XD


kau kan ADMIN boleh buang orang sesuka hati macam kau delete comment aku sesuka hati kau :)

thanks again~ 

aku bukan nak gaduh
so aku xkan sound kau dpn2 yer
KAU senyap AKU senyap yerr kawannn~

tapikannnn masa saya tengah kecewa TERASA tu enn ada mamat ni boleh plak buat lawak dgn saya
alasan dia "saja nak buat kau happy"
wawwww sho sheweet ~ thanks TRUE FRIEND XD

*mesti ada orang fikir dan ada orang cakap or maki-maki ckp alah benda kecil jer nak jadi cerita tak matang
jawapan aku kann sebenarnya aku saja nak penuhkan blog aku so tulislah benda mengarut-ngarut ni


huhu

saya akan cuba supaya tidak TERASA walaupun org dah buat najis dkt saya

kerana sifat dendam dan marah-marah ni tidak pernah wujud di dalam kamus hidup Rasul junjungan kita Nabi Muhammad SAW
;)

so take note buat aku

Bergurau dengan orang yang betul-betul faham kau dan betul-betul faham apa makna gurau
nanti terasaaaa pulak tak pon DITENDANGnya kamu tu -,-

entahlah jauh disudut hati ini rasa dia menyampah dengan perangai aku yerlah kalau tak kenapa all my commentss dia delete kenapa tak satu comment yg ttg "letak muka aku yang comel" tu je
tetttttttttttt 
awak kena jaga peranggailah sebenarnya tu wahai cik nur nadiah yang satu hari nanti akan bergelar PUAN plak ;p


huhukhukhuk


macam manalah nanti rasanya luahkan perasaan or masalah dekat suami kann ;p
dengan kawan dah rasa dah eermmmm
mesti dia usap rambut kita sambil kata 
"sayang banyakkan bersabar yer "
mesti masalah hilang  :')




erh erh erh TETIBERRRRRR -,-


dah abaikan tulisan kecik tu yer XD

kesimpulan cerita saya ni

digelar sahabat,rakan,kawan,teman apabila seseorang itu memahami dan difahami kalau tak ada dua tu bukan namanya sahabat ;)



2 comments:

  1. Mungkin orang tu tengah period ke apa? Tapi sumpah rasanya dia mesti jeles sebab kecomelan Nad lah tu. :)

    ReplyDelete
  2. huhu dia lelaki ler XD huhu mungkin kottt jeles *mukabangga hukhukhuk

    ReplyDelete

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...