Viewers

cerita lama!! mahu baca?

Monday, June 11, 2012

Hari ini Hari yang Menyedihkan

Entah kenapa rasa begini lagi?
bukankah kau sudah berjaya?
entah rasa sakit yang teramat

buka Muka Buku
nampak dia
aduh lagilah terasa....

kecewa kecewa kecewa kecewa,

tidak! aku tak kecewa!!
aku dah boleh bangkit
buktikan yang aku tak sakit

tapi...

sungguh kejamnya dia..

Sungguh kejamnya dirimu mengkhianati cinta yang ku semat di jiwa
kau hancurkan segala harapan~
* Tuhan tolong~*

erh! jap jap 
kau salin lirik lagu erh nadiah?
-_____________- 
hukhuk
XD

pergh awie dalam sembilu jiwang siut aku 
:p
ala sekali-sekala nak jiwang 
:D
kalau dah dua-kala 
sila mention @nurnadiahazhar
dekat twitter
dan say Hi yer
she need someone yang boleh membangkitkan dia
:')

erh2 promote twitterlah tuu cik nadiah ni
:p  

okay jangan lupa "follow" sekali yer
:D
jangan add saya di facebook 
:(
Sakit sangat bila bukak FB
sebab itulah saya ahli TwitterJaya
:D

okay lupakan hal "jiwang di atas"

hari ni hari yang menyedihkan :(

my result~

okay maths teruk,
sejarah teruk,
pendidikan Islam teruk,
T_T


DAH SUBJEK NI KAU TAK BELAJAR!!
BERSYUKURLAH ADA MARKAH!!

ala jangan marah :(

okay aku tawakal jer sebab~

memang Allah SWT dah kata
Allah tak akan mengubah apa-apa jika kita yang tak berubah

so pi belajar na~

tapi saya sangat kecewa dengan diri saya
 :'(
okay saya tengah kecewa ni
:(
owh btw gambar saya time baby~
kecik2 dah kecewa
tapi comel
:p

huhu
okay but one subjek ni Alhamdulillah 
walaupun xda lah HEBAT sangat mcm Shakila budak yang selalu dpt no1 dlm kls tu
XD

iaitu~
Additional Mathematics (Y)
syukuran..

tapi ada TIGA soalan aku careless!!!
-,- 
bak kata Atiqah
"tulaa layan lagi lagu"
"KK KK KK KK KK~"
(lagu hindustan)


ala lagu yang part Rani Mukherji nyanyi time medley film
Mujhse Dosti Karoge tu
hahaha
one of my favorite film tauu~
:p
hahaha

hayya mana dtg K tu nadiahhh!!!
:(
soalan tu mmg ada K cuma terletak K dkt tempat yang tak sepatutnya
:(
kalau tak dah dpt full mark dah for tiga soalan tu
aigoo~
xda rezeki nak buat cam mana kan~
 :)

kesimpulan cerita saya ini

"Berusaha tangga kejayaan, tapi dengan usaha tanpa doa itu sombong, Allah tidak akan mengecewakan hambanya yang rajin berusaha "

Wassalam,

No comments:

Post a Comment

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...