Viewers

cerita lama!! mahu baca?

Thursday, January 3, 2013

Like Novel kot!!

Assalamualaikum,


pada pukul 1.00 AM pagi aku cuba memnenangkan diri ini, kisah sedih dibawah itu menyebabkan aku BOSAN dan mahu mencari ketenangan. dalam hati "dah lama tak baca blog kakakku"

aku mula membaca dari satu entri ke satu entri.

Tiba-Tiba!!

Ya Allah!!

Subhanallah!!

kakak asal hang tak cite?

benda topik yang menarik kot!!

aku mula tersentap, terkedu, terharu lalu aku terkentut ~
erh itu tipu jer :p

Disebabkan kakak tak cerita aku print screen entri jameela dia tu! 

jangan marah!


:p



nak tahu tak pasal apa ...




arghhh!!!!!!!!!!!!
"saya nak ckp 5 perkara'
tuuuuu LIKE A NOVEL OKAYHHHH!!! 

saya semacam baca novel pulak. bakal ABANG IPAR saya ni kaki novel ADAM DAN HAWA jugak ni~ :p
huhuhu


Ya Rabb, benarlah lelaki seperti ini memang layak buat kakakku. aku dah tak berfikir-fikir lagi.

KAHWINKAN CEPAT!!!

lol

so sweet~

okay maksud sweet saya disini lain daripada sesetengah orang yer. Jatuhnya hukum sweet bagi saya bila dia inginkan seseorang melalui jalan Allah. itu baru sweet couple kay!! 
mencari yang halal. bukan "couple" jadah haram tu~

so untuk bakal abang iparku (insyaa Allah) sangat sweet. Walaupun saya tahu dia tak akann baca blog ni but still nak "warning" dia.

"wahai bakal abang ipar ku (abang Luqman), sungguh hatimu menyukai kakak ku Izzah si gemuk itu kerana Allah. Maka aku memohon kepadamu agar menjaganya dengan penuh kasih sayang. Cintailah dia sepenuh hati bila engkau lafazkan akad nikah dan si Izzah kami telah menjadi Halal buat mu nanti. bukan Halal Malaysia tetapi Halal daripada Allah SWT. dan pimpinlah dia sampai ke jannah. ;)"

Takbir!! Allahuakbar!!

p/s dorang bakal ditunangkan pada 27 januari 2013 Doakan semua! ;)

No comments:

Post a Comment

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...