Viewers

cerita lama!! mahu baca?

Thursday, April 11, 2013

Permudahkan hambaMu yang hina ini Ya Allah.

Assalamualaikum.

peeps!

sihatkah?

okay saya Nur Nadiah binti Azhar bukannya Nurnadiah binti Azhar (terasa dengan kawan sendiri sebab dah lama kawan dia tak tahu spell nama saya~ :'( terasa tapi haissss)
 sangat merindui blog ini!!!!

okay pada 21 March 2013 yang lalu saya telah menerima result SPM.

reaksi saya Alhamdulillah~ walaupun tak sehabat kawan-kawan saya saya bersyukur.

"apa macam keputusan espiyem nadiah?'

erm ada A's but saya akan bagi tahu yang saya dapat B pulak kali ni bosanlah asyek bagi tahu saya dapat berapa A. :p
tee hee~

so 
saya ada 4b : 2b+ 2b

jeng jeng jeng

Bahasa Melayu    B+ kepujian tertinggi
Sejarah B+ kepujian tertinggi

Ya Rabb aku sememangnya agak kecewa dengan 2 subjek ini BM dan Sejarah-lah aku target A :'(

trial sejarah dapat A kot~

tapi aku pujuk hati dan iman agar redha dan tawakkal . 

satu jer aku jawab pada diri sendiri tiada rezeki.

tapi mungkin juga ini satu kafarah buatku.


okay lets go to "B kepujian tinggi"

English 

and

my fav subjek Additional Mathematics

sedih jugak sebab addmath dapat B target A- tapi terlalu jauh.
hati aku ni sering berbisik kenapalah aku memandang remeh dekat addmath dan tak berusaha lebih.

tapi memang aku tinggal satu soalan yang bemarkah 20!!! yang lain adalah jugak tinggal tapi takderlah langsung tak buat ~
time tu haissss sabar jelah.
dahlah soalan lain entah betul ke tidak -_____-

tapi aku pujuk lagi hati agar terima ketentuan Ilahi.

Alhamdulillah syukur.


kenapa aku boleh terima walaupun bagi orang lain ini adalah satu keputusan yang teruk?

sebab aku pegang pada kata-kata Allah.

Dimana Allah akan bagi apa yang kita usahakan.

so aku tahu macam mana aku belajar itu jelah dapat.

:(

menyesal tapi itu PENGAJARAN.


"Izzah Azhar: owh ramai jer tukar course ke account"

haiss saya peergi mohon matrik course scn padahal after spm memang saya nak lari dari dunia scn stream ni.
ingatkan memang kene mohon scn.
rupanya my senior dulu scns stream dia kata memang matrik dia mohon akaun.
haiiss syukuran boleh tukar.
"KALAU DAPAT"

pada yang membaca doakan saya dapat erh? :*

dan doakan saya dapat diploma yang saya mohon jugak~

Semoga Allah permudahkan urusan ku~




1 comment:

Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...